Tangsø FO

Tangsø Fritidsordning

Hvem er vi

Vi er et sted hvor børn mødes

Vi er: det man kalder en Aktiv institution

Vi er det sted som Lemvig kommune tilbyder jeres børn at blive passet før og efter skole. Vi er en fritidsordning. Men kan sidestilles med en kommunal SFO.

Vi passer: Børn fra 0. klasse og op.

Vi har: En aften om ugen klub for 4. klasse og op.

Vi har:  Værksted. Haller. Svømmehallen. Bæverlegepladsen. Boldbaner og ture ud i det fri.

Det vægter vi højt.

Vi har: Kreative værksteder. Træværkstedet. Kreativt m/glas, Papir. osv.

Det bruger vi alt efter ønske og behov.

Mad: Vi laver mad hver dag, der er altid et eftermiddagsmåltid til dit barn i TFO.

Åbningstider:

Mandag og onsdag:         06.15 – 07.45 (Vi følger børnene over på skolen)

13.25 – 16.45 (Vi henter børnene på skolen)

Tirsdag og torsdag:          06.15 – 07.45 (Vi følger børnene over på skolen)

14.15 – 16.45 (Vi henter børnene på skolen)

Fredag:                               06.15 – 07.45 (Vi følger børnene over på skolen)

13.25 – 16.00 (Vi henter børnene på skolen)

Aktiviteter i Centeret.

Vi er en del af Tangsø Centret. Vi vægter Idræt og bevægelse meget. Vi sender børn til svømning. Gymnastik mm. I Centeret. Vi er en del af ”Tangsø Familien”.

For yderlige informationer kan I kontakte leder

Bitten Kvist Jakobsen

Mobil. 30 85 67 86

Optagelse i Tangsø FO

Shape Created with Sketch.